من میگم؟


سلام غریبه

 من ميگم بهم نگاه كن 
                                           تو ميگي كه جون فدا كن  
من ميگم چشمات قشنگه 
                                           تو ميگي دنيا دو رنگه  
من ميگم دلم اسيره                 
                                           تو ميگي كه خيلي ديره            
من ميگم چشمات و واكن 
                                           تو ميگي من و رها كن  
من ميگم قلبم رو نشكن 
                                           تو ميگي من مي شكنم من ؟
من ميگم دلم رو بردي
                                           تو ميگي به من سپردي ؟
من ميگم دلم شكسته است      
                                           تو ميگي خوب ميشه خسته است  
من ميگم بمون هميشه           
                                           تو ميگي ببين نمي شه  
من ميگم تنهام مي ذاري
                                           تو ميگي طاقت نداري 
من ميگم تنهايي سخته 
                                           تو ميگي اين دست بخته  
من ميگم خدا به همرات
                                           تو ميگي چه تلخه حرفات 
من ميگم كه تا قيامت 
                                           برو زيبا به سلامت 
من ميگم خدا به همرات 
                                           تو ميگي چه تلخه حرفات     
من ميگم كه تا قيامت 
                                           برو زيبا به سلامت



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت18:59---29 مرداد 1393
یکی هم با من اینکارو کرد...من ب هیچ عنوان هیچ پسریو از ته قلب قبول نداشتم...حتی حرف خواستگاری پسر فامیلوو....ولی فقط یه بار ب یکی اعتماد کردم که عاشقم شد ...ولی بعد دیدن منو نخواست با اون همه عاشقی...نبخشیدمش...چون هر روز گریه میکنم...از زندگی منو انداخت عقب...

عاطفه
ساعت3:53---11 شهريور 1392
سلام جواد جان وبلاگ زیباتو خوندم میخواستم بهت بگم جوادجان خیلی تو دنیای یه نفره و پر ازیاس خودت غرق شدی داستان ها وشعرایی که نوشتی واقعا زیبا هستن حرفایی توشون هست که کمتر کسی میتونه درک کنه واونقدر روی من تاثیر گذاشتن که موقع خوندنشون صدای قلب خودمو میشنیدم.اما جوادجان از این سلول تاریک و یخ زده بیرون بیا اون بیرون آینده ی روشنی انتظارتو میکشه.برآنچه گذشت آنچه شکست آنچه نشد آنچه ریخت حسرت نخور زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد.تو خواسته یا ناخواسته پا به عرصه ی هستی گذاشتی پس حالا که فرصت زندگی رو داری پس ازش نهایت کمال رو ببر. جوادجان هیچوقت خودتو دست کم نگیر همیشه باور داشته باش که لایق بهترین هایی.گاهی اوقات خدا اینقدر صداتو دوست داره که سکوت میکنه تا تو بارها بگی خدای من پس ناامید نباش حالا که خدا واسه شنیدن صدای تو سکوت کرده با تمام وجود صداش بزن.باتمام وجود.بهترین ها رو واست آرزو دارم. عاطفه

zhs
ساعت23:49---17 تير 1392
Hi my dear ! khofi ?? chi kara mi koni ??
mi khastam begam ke ham veblagetoon kheyli kheyli ziba bood va ham in ke matalebesh besiyar por mafhoom va ghashang booood !!!
happy mi sham agar be bloge man ham sari be zani !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:,ساعت 13:16 توسط javad| |


Power By: LoxBlog.Com